دانلود تریلر get even

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
14:24
یک شنبه 17 فروردين 1393

دانلود تریلر با کیفیت HD

در حال حاظر ما پا را از لخستان نیز فراتر گذاشته ایم و در سراسر دنیا به دنبال اسکن محیط های تخریب شد هستیم، اما این را نیز اضافه کنم که محیط بازی شبیه به بازی های Open World نخواهد بود، بلکه با یک محیط محدود تر مواجه خواهید شد. خودمان این روش را اسکن محیط های “آخرالزمانی واقعی” می نامیم. ما صد ها بلکه هزاران منطقه را به دنبال این گونه محیط ها جست و جو کرده ایم و به جاهای دور سفر کرده ایم تا بهترین ها را انتخاب کنیم.

ما می توانستیم که بازی را در جاهای ناشناخته و مخوفی همانند هیمالیا یا جنگل های اکوادور بنا کنیم، اما آن گونه که می خواستیم واقعی نمی شد. ما می خواستیم بازیبازان را در جایی قرار دهیم که حتی اگر ۱۰ کیلومتر را گذر کردند، باز هم مکان هایی برای اکتشاف باقی بمانند. این گونه است که شما گاهی اوقات قادر به متفاوت کردن واقعیت از خیال نیستید.

ایده های ما در آغاز راه برای تهیه Get Even بیشتر علمی-تخیلی بود و بازی بسیار رنگارنگ تر از چیزی بود  که الآن می بینید، اما در گذر زمان بازی به این چیزی تبدیل شد که در حال حاظر می بینید، یک بازی تاریک و مخوف. این یک بازی Shooter است و تمرکز آن هم بر کشتن دشمنان با اسلحه های مدرنی است که در بازی های امروزی مشاهده می کنید، اما سورپرایز هایی نیز برای شما در نظر گرفته ایم که شما را غالگیر خواهد کرد.

اسلحه های بازی شامل Pistolها، SMGها، و موشک انداز هایی (با دید گرما سنج) خواهند بود، همچنین ماهواره هایی برای شناسایی دشمنان نیز در دسترس است. در قسمت Multiplayer نیز شاهد اسلحه های خیالی خواهید بود که نبرد را هیجان انگیز تر خواهد کرد.

نمی توان در مورد بخش داستانی بازی جزئیات زیادی را افشا کنم اما باید بگویم که داستان بازی در دو بعد مختلف رخ خواهد داد. مکانیک های گیم پلی و محیط های بازی نیاز به یک داستان قوی دارند و ما آن را فراهم کرده ایم. ما تضمین می کنیم که شما بسیاری اوقات با خود تکرار می کنید که “آیا این واقعیت است؟”.

در مورد قهرمانان بازی نیز چیز زیادی نمی توانم بگویم، باید خودتان تجربه کنید. ولی تضمین می کنیم که با یک داستان عمیق برای یک بازی Shooter روبرو خواهید شد و دیگر خبری از مبارزه با دشمنان خارجی و کشتن هزاران سرباز در یک مرحله جذابیت گذشته خود را ندارد.

Get Even در حال حاظر با موتور قدرتمند Unreal Engine 3 در حال ساخت است و برای عرضه در سال ۲۰۱۵ برای PC و کنسول های نسل هشتم برنامه ریزی شده است.


تعداد بازدید از این مطلب: 923
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
بازدید : 923

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر